5 Mart 2010 Cuma

nops / peri kızı - öyle..

dünümü verin bana bu günümün anısını kaldıramaz yüreğim..
beyaz umutlarımı kaybettim kinimi sineye çekemedim..
yardım edin bana.. kefenimi görür oldum siyah renkte..
bir umut ol bana, gözyaşı kalmadı..
boş yere ağladı mezarını kendisi kazdı bu >(içimdeki çocuk)
aynada kendini görememenin nedeni ne olabilir ki, yoksullukdan başka..
bir anlamı varmı ki?

yalnızsın yalnız yaşayacaksın diyenlere inat,
yalnızdım yalnız yaşadığım her günümün akşamında,
yalvardım Tanrı'ya kulak asmadı, kudret kalmadı kapına dayandım..

her acının bedelini çeken mi ödemelidir yoksa çektiren mi?
ölümüme neden olacak belki de?
masumca umduğum bi aşktı benim isteğim, tükendim!
bayat ekmek misali suya banınca dağılırsın..
bu hayata gelmeseydim demek için çok geç gidiyorsun bile..

siyah kefenime yaklaştım geride bıraktığım insanlara baktım,
gözlerinde yaş vardı annemin cansız bedenime doğru bakarken,
farkına vardım, çok geçti, yolum açık olsun..
hayallerim sonunda burda noktalandı..
dalsız ağaç misali, konacak kuş yok..

bak saatine son vaktini oyna,
akrep yelkovanla birleşince başka bir filmin başrolü olacaksın,
figüran yok bu sefer. senarist Tanrı,
azrail startı verince başlar çekim ve replik yok kendini oyna
dramatik bir öyküyü canlandır.

*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder