31 Mart 2010 Çarşamba

olan biten & gökhan türkmen ~ rüya

selamlar,

son zamanların en güncel olayı 3-4 nisanda gerçekleşecek olan açıköğretim sınavları.. ve ben bu sınavlar için işyerinden 2-3 günlüğüne izne ayrıldım.. ne kadar sığdırabilirim bu 2-3 güne 4 sınavı bilemiyorum ama.. gerçi bu sene son.. son bi'şans verdim kendime.. bu sene de olmazsa, direkt askerspor.. hakkımızda hayırlısı..

test, çıkmış sorular, ünitelerden kafamı kaldırıp bilgisayar başında geçtiğimde tek dinlediğim şarkı.. gökhan türkmen ~ rüya .. sözleri aşağıdaki gibidir..

hadi bakalım mutlu yarınlar cümleten..

her adım anladım, seni bana bağladı..
adı mutluluktu ağladım..
nerdesin? bitmesin..
buraya kadarmış sevgilim,
elveda diyen sen misin?

gitme dur.. sakın.. acıyor içim sensiz..
gitme sevgilim.. mutlu olsan da bensiz..

belki bende hata yaptım,
seni sevdim tek bir an pişman olmadan..
çok düşündüm, çok yalvardım;
tanrı alma canımı, teniyle bir gün buluşmadan..


belki şimdi, belki asla..
ya ölüm, ya aşk istedim dudağından..
uyuyorsam bırak lütfen,
sen kal AŞK, ben giderim buralardan..
SABAH OLMADAN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder