20 Temmuz 2010 Salı

.. bir şiir ..

dağınık..

ben..işte ben..
daha ne olsun,
nasıl diyeyim sana?
nasıl anlatayım kendimi?
pasaklıyım mesela, dağınık..hep dağınık..
beni dağıtacak sevdaları bulmam bundan belki.
belki bundan iflah olmaz bir gönül adamıyım.
aşık oldu mu, en çok kendisinin aşık olduğunu düşünecek kadar;
çocuksu aptallıktayım..
dağınık..
ruhu, beyni, mekanı,
her yeri dağınık,öyle biriyim.
yalancıyım, kendimi kandıracak kadar yalancı.
hiçbir hayalim yok,
olmadı,
olmayacakta.
asabiyim, sabırsızım,
ama en çok da dağınığım ben.
ruhu..
beyni..
mekanı..
her yeri dağınık..
öylesine yaşıyorum,
öylesine..
öyle.

~ alıntıdır.. ~

3 yorum:

  1. Benim en beğendiğim şiirdir bu, her fırsatta bulunduğum yerlere yazarım.. :)

    Beğendiğinize sevindim ayrıca.. (sanki ben yazmışım şiiri o derece kastım herhalde o ayrı konu.. ;) )

    Eyvallah.

    YanıtlaSil
  2. Alla'ın cezası çocuk, adını yazsana. bir de çairin adını.

    YanıtlaSil