8 Mart 2010 Pazartesi

olan biten / tan & mekin ~ satılık aşklar

aşk, herkesin bildiği üzere üzerinde ne kadar durulursa durulsun, yazılırsa yazılsın bitmeyecek konudur.. ama son zamanlarda eski değerini ve tanımını kaybetmiştir ne yazık ki..


beni her dinleyişimde uzak uzak diyarlara götüren, bir eseri paylaşmak istedim ve böyle bi önsöz yazmak istedim.. umarım şarkıyı dinlemişsinizdir ve hoşunuza gitmiştir, buyrun tan ve mekinden geliyor.. satılık aşklar..

seninle yaşayan duygular yalan mıydı?
benimde gerçek bir sevenim olmadı..
susmadı gözlerim, yine ağladı..
sondu, son olmak zorundaydı..

içimdeki sevgiler tükendi artık..
ben değil, bütün aşıklar yalandan bıktı..
gecemiz kederli, gündüzümüz karanlık..
benim tanıdığım bütün aşklar satılık!

satılık aşklar.. satılık aşklar..
kolay başlar..

mutlu yarınlar cümleten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder